Ännu en jobbdag över!

Har nu kommit hem från jobbet. Blev en fika med underbara familjen, gott. Vi tände lite ljus och bara njöt av att se varandra igen. Melle sov när jag gick till jobbet och älsklingen och Buddah hade precis vaknat till. I vanliga fall har vi alltid haft lite tid tillsammans innan jag åker eftersom barnen vaknar tidigt. Men inte idag, då tog dom sovmorgon =)

Hade en riktigt rolig dag på jobbet. Fick reda på lite roliga saker, så till våren längtar jag lite extra. Om nu allt blir som det är tänkt?!
Annars flöt dagen på i ett skönt tempo. Börjar nu att träna upp mina ansvarsområden, lite har jag glömt medans jag varit hemma. Men en hel del sitter i ryggraden och det kommer jag nog aldrig att glömma ;-)
Skönt att även få reda på att jag är ledig julafton. Den ligger ju på en fredag i år och det är en av mina arbetsdagar. Men jag slipper att jobba =D

Nej nu måste jag ta tag i dammsugningen. Det måste göras inför kvällen men det är lika trist ändå ;-)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback