Busy busy busy


På begäran av min fina. Lite mörkare i botten med en massa ljusa slingor. Är helnöjd och allt tack vare min granne som tog sig tid och fixade det. Även om hon var nästintill fullbokad!

Har fullt upp, från tidiga morgonen. Den började kl 8.00 och än är det bara paus =) Har hunnit med massor, det mesta till morgondagens dop.
Jag ska snart åka iväg med Mille och fika med två av mina finaste vänner. Var alltför länge sedan vi träffades allihopa. Men det blir bara en kortis. Blir att åka hem och baka bullar inför morgondagen =D

Tittar in ikväll igen när jag landata efter den här intensiva dagen!



Kommentarer
sofie säger:

så fint!!! du är allt bra söt nu gummsan =)

2010-11-26 | 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback