Dagen D, D som i dop!


Buddah idag blev du Milton, Joakim, Mikael. Joakim efter min pappa och Mikael efter sin gudfar.

Så var den stora dagen här, Miltons dopdag. Vilken toppendag vi har haft, även om det känns som jag sprungit runt i cirklar och inte fått något gjort. Men tack vare underbar hjälp så har det gått riktigt bra. Tack alla för er hjälp, om det så bara var att få lite hjälp med barnen så ÄR det GULD värt!

Nu är i allafall myskläderna på och båda barnen sover gott. Melle somnade direkt efter att bara ha sovit i bilen hem ifrån församlingsgården på förmiddagen. Kan informera er om att han somnade mycket gott efter sin välling =)
Jag är mycket stolt över Milton menr Melvin är jag liiiite mer stolt över efter idag. Han har skött sig exemplariskt. Ingen napp under hela dopet eller fikat. Var inte förän han skulle sova som han ville ha den. Det är ett rekord!
Men han har inte gnällt eller varit ledsen och vi fruktade att han skulle bli ledsen i kyrkan. Men han sa inte ett ord och satt så snällt i morfar knä hela tiden. Han är min gullunge som är värd sin vikt i guld!

Milton skötte sig även han riktigt bra. Han hade inte heller sovit särskillt mycket under dagen. Men trots det har han varit på fint fint humör från det att han vaknade. Var precis som han visste att det var en speciell dag.
Vi har hela tiden sagt att är det någon gång han kommer gråta så är det när han får vatten på huvudet. Och jag tror ni kan gissa vilken utav dom tre barnen som grät när vattnet kom på huvudet ;-) Vår käre lille Mille tyckte inte det var skoj men så fort det var över blev han glad igen. Tokungen min =)


Så här glad har han varit hela morgonen och förmiddagen. Inte en tår eller sur min så långt ögat kunde nå. Inte heller under eftermiddagen men när vi fikade då var han riktigt trött och gnällde till ibland. Men jag är sjukligt stolt över honom idag!

Allt som allt är jag helnöjd med dagen. Önskar bara att jag kunde klona mig själv så jag hann med att vara överallt. Prata med alla och ge dom tid, så dom förstår hur mycket vi uppskattade att dom var där. Men om inte så TACK!
Avslutar med att säga ännu en gång TUSEN TACK! Milton hälsar att han är sjupernöjd med dagen och alla fina saker han fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback