En eftermiddag


Gangsta, det är Milles min just nu. Försökte fånga det på bild men det gick sådär ;-)

Christian och min pappa hann med en hel del, gavelväggarna och runt kupans fönster är nu isolerade. Dom hade hunnit med lite mer men blev osäkra angående fuktskydd mm. Nästa söndag är inbokad för isolering, då börjar vi med taket =D

Jag har inte bytt uniform på hela dagen, mjukiskläder och okammat hår i en knut på huvudet. Orka att fixa till sig varje dag. Försöker att ha en dag i veckan då huden får vila och håret bara får "vara". Jag mår faktiskt bra av det och jag blir påmind av min fina man hur vacker jag är ♥

Melle sover så jag får sitta på golvet med en Mille som inte riktigt vet vad han vill. Eller en sak vet han och det är att ligga på mage = TRIST! Just nu biter han på sin borste, bättre än strumpan ;-)
Tycker det är viktigt att ha ensamtid med båda barnen. Då bara vi leker och myser, med två barn blir det lätt att inte det hinns med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback