Innedag!


Min ena ögonsten skrattar och myser brevid mig. Den större leker i sitt rum =)

Är ni som mig, börjar få nog av ovädret?? Vill kunna gå ut utan att blåsa bort och bli begravd i snö. Sen blir det inte bättre av att hela Sverige stannar av. Vi lever i ett kallt land men varje år när snön kommer står alla handfallna. Hur kan vi bli förvånande varje år när snön kommer??

Vi gör det bästa av dagen, tittar på film och leker. Grabbarna sov en timme på förmiddagen...samtidigt =D Hoppas på att dom somnar och sover en liten stund på eftermiddagen också!?


Kommentarer
sofie säger:

och jag som trodde du lagt ut bild på nya frisset, icke! men imorgon ses vi ju =)

2010-11-26 | 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback