NOVEMBER ÄR HÄR!


Snart åker julslingan fram...Den här har vi shoppat och ska pryda vardagsrummet. Men ett tag till får den ligga nerpackad ;-)

Välkommen första vintermånaden. November är här, hösten är nu över. Jag anser i allafall att med oktobers slut att hösten nu övergått till vinter. Tyvärr känns det mer höst ute när man tittar ut genom fönstret. Men allt kan hända i november, ena dagen kan det kännas höst för att nästa vara vinter. I den här månaden kan ALLT hända ;-)

Den här måndagen är hela familjen lediga, härligt! Veckan kommer vara extra mysig eftersom vi kommer ha massor med tid ihop. Lyx för barnen men även för mig och älsklingen.
Vi ska snart fixa till oss och ge oss ut och fixa några ärenden, visa mer trista än andra. Men det MÅSTE göras och lika bra att fixa det med en gång. Jag håller tummarna så dom vitnar att det går som jag hoppas?!

Önskar er ett skön start på veckan och den nya månaden.
KRAM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback