PAUS


Köpte mig en orkide och planterade i en vas med lite stenar och snäckor. Just nu får den pryda soffbordet.

Buddah valde att somna och Melle sitter i sin säck och tittar på bilar. För min del blev det lite plock innan jag nu satt mig i soffan och surfar runt på mina favorit bloggar.
Tanken var att vi skulle varit och handlat nu men det får vi ta när lillkillen vaknat upp från sin lur. Och känner jag honom rätt kan han slå upp ögonen om 30 min. Powenap är the shit enligt honom =) Nej inte jämt men på eftermiddagarna brukar det bli så.
__________________________________________________________

Föreslår att ni tar en sväng till Blomsterlandet som nu öppnat portarna i nya fräscha lokaler. Det går att hitta massor med fint, både blommor och inredning.
Var där en sväng i söndags, fick som sagt med mig orkiden hem och en bukett med blommor till min pappa. Hann inte med att titta så mycket, så till helgen ska jag ta mig en sväng igen. Lite fräscha blommor till helgen är aldrig fel ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback