Vilket team vi är!

God kväll!

Sitter nu i soffan och tar igen mig. En intensiv dag är nu slut och jag tar igen mig med en öl. Åt hemmagjorda hamburgare och vad är pricken över i:et om inte en kall till det ;-)

När jag kom hem från den mysiga fikan med mina tjejer hade älsklingen redan gjort degen till bullarna. Den stod så fint på jäsning, var bara för mig att baka ut bullarna. Har jag inte den bästa mannen, or what =D Så det är bullar gjorda på kärlek som det bjuds på imorgon.
Ska bli skönt när morgondagen är gjord. Då kan vi börja fokusera på julen och allt vad det innebär. Idag kom det upp lite pynt, tar det sista på söndag. Blir inte mycket, räcker med några saker och sedan julgran. Men den får vänta några veckor till =)

Hur uppdateringen blir imorgon får vi se!? Vet inte hur mycket tid vi får över. Ska hinna med att duka och fixa i församlingslokalen. Men vi får hjälp, annars hade det blivit lite tight.
Ha en underbar kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback