Dagar som passerar förbi

Blev ingen date med Emmelie och Mollie idag. Förkylning och feber satte stopp för det. Tråkigt, för vi hade verkligen sett fram emot att träffas. Men vi ska nog hitta någon glugg i våra scheman då vi alla tre kan träffas =)

Istället tog jag med mig barnen hem till mina föräldrar. Christian hade fått en migränattack under förmiddagen, lika bra att låta honom vila i lugn och ro. Brukar oftast bli bättre då!
Mille sov sig igenom nästan hela besöket medans Melle valde att leka, leka och leka. Han skulle minsann INTE sova och jag tvingar honom inte. Men när klockan var nästan 15.30 valde vi att åka hem. Tänkte att Melle kunde sova en liten stund på seneftermiddagen. Vilket han sen också gjorde =)
När vi steg ur bilen höll älsklingen på att fixa lite i carporten. Han kände sig bättre och frisk luft är det bästa som finns när man inte varit helt ok. Så istället för att gå in och sova så var hela familjen ute en timme. Vilken mysig avslutning.
Mille fick testa att gunga och han är minst lika tokig i det som storebror är. Han ville även han hjälpa till att knuffa på men gungan satt lite för högt =)



Måste vara dagens hit för den här lille herren =D



Pappa slängde ut grus så det rykte, vilket Melle tyckte var riktigt roligt. Han stod ett bra tag och bara skrattade i "röken".


Han hjälpte även till lite, eller hjälpte kanske är fel ord ;-)

Är verkligen en härlig känsla att se barnen så glada. Framförallt Melle som älskar att vara ute. Är inga glada miner när han ska gå in. Och jag har hellre ett barn som gillar att vara ute än att vara inne. Naturen bjuder på så mycket skoj. Tänk vad man kan lära sig mycket av den. Och om ett år kommer vi vara ute ännu mer i skog och mark. Blir alltid lite lättare när båda barnen kan gå. Men jag ser fram emot dom kommande åren, vilka underbara år!

Jag ska nu krypa ner i sängen och titta på klassikerna Pretty woman. Tänk så gammal den är, tyckte nyss den bara var sisodär 10 år ;-)
Imorgon väntar en dag på jobbet, skojigt värre. Sen blir det att åka hem och varva ner för måndagen =D

Natti natti mina vänner!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback