HAPPY....nja!

ÄNTLIGEN FREDAG! Ja det är skönt med fredag, älsklingen hade tvättat alla fönster när jag kom hem. Melle var riktigt glad och Mille sov. Jag är ledig fram till söndag då jag jobbar extra hela dagen men jag känner inte glädje till 100 %.
Anledningen är att jag fick tråkiga nyheter från Sofie, i dubbel bemärkelse. Planer som inte helt går vägen. Lider med dig hjärtat men som vi sa...det löser sig ALLTID!

Annars flyer den här dagen på i ett raskt tempo. Jobbat, hämtat nya gräsklipparen, fikat med latte...länge sen sist ;-) och till seneftermiddagen kommer asfalten till uppfarten. Nu är vi även check på det, så till våren är det plattor och staket sen är vi nästan klara med framsidan. Bara en liiiten altan som ska byggas också =D
Fick frågan idag av några gamla kunder om vi trivdes här och jag måste säga att jag verkligen gör det. Jag känner mig hemma här, det känns så rätt. Precis som när jag träffade Christian, jag bara visste att jag hittat hem. Och så är det med det här huset, VI har hittat hem här.

Kanske skulle ta och fundera över vad vi ska ha till middag. Mikie kommer hit och hjälper till så han stannar även på middag. Måste bjuda på något rejält då ;-)
Ska nu ta och byta på Buddah och sedan myser vi lite extra medans brorsan sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback