Home sweet home!

Åh vad jag älskar att komma hem till min underbara familj. När jag idag steg innanför var det två tokglada barn som mötte mig. Buddah i sin gåstol och Melle for runt och pratade. Min kära man, han städade köket. Det ni mina kära vänner är en perfekt man ;-)
Kom hem från en hektisk dag på jobbet. Är helt slut i kroppen efter att ha plockat varor, första gången på nästan två år. Men det är en skön känsla i kroppen jag har nu. Lite sådär lagom spaghetti i armarna ;-)
Trodde aldrig jag skulle tycka det var så här skoj att gå till jobbet. Timmarna springer förbi och jag har ett leende på läpparna hela tiden.
Det roligaste är nog att träffa på alla gamla stammisar igen. Jag har verkligen varit saknad av dom, om man nu ska tro på vad dom säger. Det roligaste är nog att höra vilken koll dom har haft på mig. Sett oss i tidningen när vi fått barn och även hört sig för på jobbet varför dom inte sett mig i Ekholmen längre. Några hade tom åkt förbi vårat hus för att se vart jag bor. Man kanske ska bli lite rädd...??!! Nej, dom är ofarliga.
______________________________________________________________

Och på tal om underbara människor. Mina föräldrar överraskade mig igår med ett par nya vinterskor till Melle. Hur söta är inte dom! Nu är verkligen hösten och vintern räddad för hans del!


Passar nya overallen perfekt.

Här sover barnen och jag och älsklingen myser i soffan. Snart blir det en kopp kaffe och en mandelskorpa. Sen väntar nog sängen och Efterlyst.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback