Höstpromenad

God kväll.

Det blir mörkt riktigt tidigt nu när klockan drogs tillbaka. Visst att morgonen ska upplevas ljusare men det vet jag inte om jag håller helt med om!?
Idag har vi i allafall passat på att ta en lång skön promenad det fina vädret. Vi tog en promenad till MAX och fikade. Ni måste testa deras hallonpaj, den är sjukt god. Slog idag till med vaniljglass på men det behövs inte. Pajen är fylld med vaniljkräm och hade jag vetat det hade jag skippat glassen.
Efter det gick vi hem, passade på att titta på lastbilar och bussar. Melle blir riktigt glad av det och är han glad är vi glada =)
Så den här dagen har spenderats i ett lugnt och skönt tempo. Ingen stress och inga måsten. Barnen har nu fått bada och snart blir det middag. Fläskfile med spenat & fetaost fyllda degkuddar. Kuddarna ska bli intressanta då det är första gången jag testar dom. Håller tummarna för att dom är goda, spenat och fetaost är SÅ gott ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback