I en annan värld!

Om jag börjar läsa en bok som jag blir helt frällst i, slukar jag den. Jag får verkligen problem med att lägga ifrån mig boken. Jag plöjer sida efter sida och går helt enkelt in i en egen värld.
Jag kallar det avkoppling, för en stund är det bara jag och boken. Skulle kunna sitta mitt i ett kaos och inte höra något av det som sker omkring mig. Jag sluter in i mig och "försvinner" i bokens förtollande värld. Kanske låter lite hemskt om man som jag är idag själv med barnen. Men jag valde att öppna boken när båda barnnen somnat. Och som igår, ja då drog nog min kära man ett extra lass ;-)

Den här boken får fem stjärnor av mig. Den är helt underbar att läsa och den bevisar att alla drömmar du har går att förverkliga. Du måste bara ha ett tålamod och en jäkla massa jävlarnamma.
Så mycket skvaller om Sveriges men även världskändisar men även hur en person når dit han vill nå. Bingo är även smart att inse när något inte kommer att fungera, när man ska ge upp.
Jag säger bara löp & köp och läs läs läs =D


En av dom bästa biografier jag läst. Underhållande och med en hel del skratt =D


Barnen sover fortfarande, blir att göra som dom. Måste fylla på mitt sömnkonto och då får jag ta alla tillällen jag kan få. Om det så bara är 15 min är det bättre än inget.
När dom vaknar blir det lunch och sedan har jag och Melle sim i eftermiddag, YIPPIE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback