Kanelbullens dag!

God morgon!
Då var det måndag igen, ny vecka med nya utmaningar. Är framförallt jobbet som ger mig utmaningar nu. Det ger energi som jag tar med mig hem. Väl där slösar jag den på min underbara familj!

Melle har inte blivit något bättre. Men han har samtidigt inte blivit sämre så jag hoppas att det är på väg att ge med sig. Blir ändå att hoppa över simmet idag, dumt att äventyra att han blir sämre. Får hålla oss till nästa måndag.
Istället tar vi en liten promenad till affären och handlar några saker så vi kan baka kanelbullar. Är ju faktiskt kanellbullens alldeles egna dag idag =) Så när barnen vaknar tar vi oss ut en liten sväng.
_______________________________________________________________________

Inatt har Mille sovit hela natten utan mat. Och inte nog med det, han sov till strax efter 6.30 innan han vaknade. Även Melle sov ganska bra, vi fick gå in några gånger. Hade räknat med det så det var inte alltför jobbigt att gå upp.
Fortsätter Mille att sova såhär bra får han flytta in till storebror. Tror dom tycker det skulle vara riktigt roligt att dela rum =)

Nu blir det att kolla upp exakt vad vi ska köpa i affären. Får inte missa något ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback