Kontraster!

What a day! Så är snart torsdagen över och det är fredag igen. Men jag har haft en toppen dag!
Kan inte låta bli att känna mig lite sorgsen idag. Min underbara Emma som gör mina naglar går snart hem och får en liten bebis. Har bara en tid kvar, i slutet av november. Vill bara frysa tiden, hur ska jag klara mig utan henne?? Att få gå dit en gång i månaden och bli bortskämd, det har varit avslappnade. För bara två timmar har jag lämnat allt annat vid dörren.
För att pigga till dagen lite extra valde jag en härlig lila färg med massor av festligt lila glitter på. Har en förkärlek för fransk, snyggt och man slipper den fula utväxten.


Snygga glammiga naglar. Nappflaskan är dock ej lika glammig =D

Kunde inte låta bli att ta kort innan jag skulle göra Milles välling. Naglarna känns som dom tillhör någon 20-årig partytjej. Men jag är nog så långt ifrån party man kan komma. Just nu är det hem och familj som gäller. Men med tiden ska nog även jag få se hur nattlivet ser ut i staden. Var lääänge sen jag satte min fot på krogen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback