L Ö R D A G

Och det är verkligen inte vilken lördag somhelst, utan min bror fyller *0 år =D GRATTIS!
Så idag är det stort firande av honom och hans sambo som fyllde förra helgen. Kommer bli mycket trevligt!

Annars började vår morgon tidigt, inte ovanligt verkar det som. Vid 6.30 var vi alla uppe och tittade på barnprogram. Mamma och pappa vaknade till med en kopp kaffe under tiden ;-) Men vi fick många timmars sömn under natten så lite utvilade var vi allt.
Just nu är älsklingen och Melle ute och fixar på tomten. Jag och Buddah är inne, han är trött men envisas med att inte sova. Det pratas för fullt inne i hans säng, blir att bada honom snart tror jag. Får hoppas på att det gör honom liiite sömning, skulle vara bra om hans sov innan vi åkte på firande.
Senare ikväll är det middag hos svärfar och Mahnaz. Även det ser vi fram emot. Alltid lika trevligt att bli bortskämd. Och ikväll vet jag att det blir min favorit ;-)

Dags att ta upp lilla Mille. Busa lite och sedan tar vi nog det där badet.
Puss på er.


Kommentarer
sofie säger:

hej hottie! hoppas ni får en fin dag nu. vi ska snart fara iväg på kalas vi med. mamma trodde u hade skvallrat.. men icke! glad vart jag iaf. nu kan mina raggsockor vila lite =)

puss puss och puss på min bästa finaste vän

2010-10-02 | 15:00:52
Lisa säger:

Självklart att jag inte säger något när hon köpt dom till dig utan din vetskap ;-)

Hoppas ni haft en lika rolig dag som vi har haft.

Puss puss min fina. Miss u!

2010-10-02 | 23:06:42
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback