Lite snorigt


Lite mys med hjärtat mitt efter vi kommit hem.

Tror mitt hjärta håller på att bli förkyld. Hans lilla näsa rinner och det är lite gnälligt. Tycker även att han ser lite hängig ut. Usch avskyr att inte ha min pigga lilla Melle omkring mig.
Håller verkligen tummarna för att han blir bättre tills imorgon, annars blir det inget babysim. Han som älskar att gå och bada. Och vi som älskar att bada med honom. Nej massor av mys får mota bort att elaka bassiler.

Vi har varit och hälsat på mina föräldrar idag. Vi bjöds på god lunch och gott eftermiddagsfika bestående av päronpaj.
Melle och morfar var även ute och gick en lång promenad efter lunchen. Dom tittade på tågen och bussarna, var en nöjd Melle som sedan somnade i vagnen.

Snart kommer älsklingen hem från J, då blir det lite mat och sedan gosar nog hela familjen ner sig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback