Ryck upp dig!

Usch vilken natt vi har haft, vaknat en gång i timmen av Mille. Han har sovit oroligt och dom sista timmarna sov han i min och Christians famn. Det är inte så att vi får ligga bekvämt men vad gör man inte för sina barn!?
Och just så som jag känner nu är att jag inte är så taggad för att jobba. Barnen har inte varit på topp under morgonen och det gör att jag åker och jobbar med en oro i magen. Tänk om det blir kaos här hemma med två ledsna barn? Tanken att veta att det kan vara så är jobbig. Tror att vi alla kan hålla med om det!
Men samtidigt vet jag att älsklingen har full koll på läget och klarar det. Så jag borde känna mig lugn....

Nej nu måste jag ta och åka till jobbet. Vill inte bli sen, är redan stressigt som det är på morgonen.
Ha en FAB dag!


Kommentarer
sofie säger:

resfeber?? jo, tack... hundra gånger om. johan sa att vi inte fick dö. känns bra! ses om en stund honey =) puss

2010-10-18 | 05:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback