Tidig morgon

Redan uppe och färdig med allt. Frukosten är nu också intagen, bara att borsta tänderna och sedan åka till jobbet. Konstigt att inte sitta i morgonrocken nu ;-)
Kommer hem till mina älsklingar vid 16, å blir det middag och massor med gos. Det ser jag verkligen fram emot!

Idag har Mille tid för pricktest. Håll nu tummarna för att vi får bra besked. Jag hoppas att det inte visar något så vi kan testa och se om hans allergi försvunnit. Skulle vara skönt att slippa den där ersättningen. Han håller sig inte mätt så länge på den längre. Och att dryga ut med gröt hjälper bara lite.

Nej nu borsta tänderna och sedan brumma iväg med bilen för en dag på jobbet. Cant wait =D


Kommentarer
Angelica säger:

Jag kommer hålla tummarna!! :)

2010-10-13 | 10:06:44
Bloggadress: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback