Tittut

Nu är snart den här lördagen också över. Vart den tog vägen vet jag inte!?
Jobbat hela dagen, 7.30-18.30. Stress från det att jag klev in genom dörrarna, till det att jag klev ut från dom. Men det är så det ska vara. Kroppen skriker nu efter att få lägga sig i sängen och ta igen sig. Ligga i min älskades famn och ta igen förlorad tid!
Under eftermiddagen och kvällen har vi haft Christians lillasyster och pojkvän på besök. Mycket uppskattat och alltid lika roligt =D Vi åt mat när jag kom hem och efter det fick jag se mig slagen i Yatzy. Förbannade skitspel, går inte att vinna över Millamonster ;-)

Nej nu kallar sängen på mig. Bäst att lyssna och krypa ner, längtar faktiskt lite. Är alltid lika skönt att lägga sig ner och slappna av efter en dag som rusat förbi.
Imorgon är det inget jobb. Min kära man drar iväg och fiskar en sväng med grabbarna. Jag åker nog hem och blir lite bortskämd med god mat hos mina föräldrar ;-)
Men en sak är säker och det är att jag ska ta igen all förlorad tid med mina små prinsar. Mille sov när jag kom hem, så honom har jag knappt sett idag. Är just det här som jag avskyr med att jobba. Att få spendera tid med mina grabbar varje dag är viktigt för mig. Dom ger mig så mycket!

Godnatt alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback