Back in business

Hej på er mina trogna läsare! Härligt att se att ni inte glömt mig även om jag inte hunnit med att blogga något idag =) Men nu är jag hemma efter jobb och storhandling. Lika bra att ta allt på en gång så man kan ta kväll sen. Och nu har jag tagit kväll!

Vilken dag jag har haft, första på jobbet på närmare två år. Men det är skoj och se hur mycket man kommer ihåg. Vissa saker sitter i ryggraden. Som PLUnummer, vissa av dom kommer jag nog aldrig att glömma.
Dom har även bytt kassasystem under tiden som jag varit borta, det var inte lika skoj. Kände mig riktigt borta ett tag men efter en stund gick det lättare. Bara några småsaker kvar som kommer ta tid att förstå sig på, finns ingen logik i det hela!
Har i vilket fall haft en riktig skojig dag. Var härligt att vara tillbaka och träffa gamla kunder. Och roligt att se hur mycket dom saknat mig. Gör att man växer och faktiskt känner att man gör ett bra jobb!
Nu tar jag en dag ledigt och låter alla intryck sjunka in. På fredag är det dags att jobba igen men då är det kortdag.

Ska nu ta och mysa med mina grabbar som jag saknat något enormt idag. Var en glad Melle som jag kom hem till och för att ha det lite extra mysigt var det bara han och jag som åkte och handlade. En egen liten stund, bara han och jag!

Hörs lite senare ikväll.
KRAMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback