Bara jag och den här goa killen


Han kommer bli farlig på vägarna en dag ;-)

Godmorgon nya roliga vecka! Måndag igen och starten på en ny vecka i vårat nya liv. Nu tar vår väg en ny liten vändning.
Den här veckan drar jag igång och börjar jobba lite smått. Christian kommer vara hemma med barnen två dagar i veckan medans jag jobbar. Börjar lite lätt för att sedan öka mer och mer. Men jag verkligen fram emot det och är taggad som f*n rent ut sagt. Har ju inte jobbat på närmare 2 år =)

Melle håller på att vakna men fram tills nu har det varit jag och Buddah som myst. Vi vaknade strax innan 7.30 och efter lite morgonsnack gick vi upp.
Nu sitter han i sin nya gåstol och är superglad. Den var verkligen en hit till honom. Men vi får stödja upp honom med en filt, annars finns risken att han slår ansiktet i ratten ;-)


Självklart att tungan måste vara med på en bild också =D

Dags att sätta på kaffet och sedan hämta upp min stora kärlek. Som jag längtat efter honom, även fast han finns väggivägg. Är verkligen en speciell kärlek man känner till sina barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback