Bättre sent än aldrig

Hej på er bloggvänner! Hoppas ni njuter utav denna härliga torsdag som bjuder på SOOOL =)

Har avnjutit en dag ihop med min finaste Sofie. Tog med mig barnen och åkte dit strax efter 9 på morgonen. Så barnen har hunnit med att leka massor. Bla lekte Melle och Agnes mamma/pappa/barn med dockan och dockvagnen. Dom var riktigt gulliga där dom gick runt och drog vagnen tillsammans. Om några år kanske det är en riktig bebis ;-) Nej inte några år, massor med år!
Jag och Sofie hann och ta igen en massa, är närmare 2 veckor sen vi sågs sist. Och då hinner man samla på sig en massa. Så många skratt och mycket skitsnack har det blivit.
Tack min finaste för att vi fick komma hem och spendera underbara timmar hos er. Alltid lika trevligt.

Tanken var att båda barnen skulle sovit nu. Buddah slummrar sött i sin säng medan Melle står och pratar i sin säng. Han somnade i bilen på vägen hem men när huvudet landade på kudden slog han upp sina två blå. Är inte det typiskt!? Men det blir att gå in till honom och säga att han ska sova en stund så han orkar med resten av dagen. Wisk me luck ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback