Dagens lilla (o)trevliga!?


Buddah lyckades precis att kräkas när jag tog kortet =)

Meningen var inte att det skulle komma med på kort men precis när jag tryckte av kom lunchen upp. Men det gjorde inte lillkillen något. Han var på sitt bästa humör och posade lite extra för kameran efter det.


Solstrålen min!


Han kan se lite allvarlig ut med. Sällan han gör det nufötiden när magen blivit bättre.

Vi for för en stund sen upp ur soffan av det hemskaste skrik jag någonsin hört. Mille måste ha drömt eller haft ont i magen. Men det var en hemskt skrik, själ och hjärta höll på att gå sönder.
Efter en rap och lite mys i famnen så lugnade han ner sig och somnade om. Eller fortsatte att sova. Det var precis som om han inte var vaken under tiden han var ledsen. Samma sak har hänt med Melle när han haft hemsa drömmar på nätterna. Läskigt det där, finns inte mycket man kan göra som förälder.
Nu sover han gott i sängen och jag hoppas han sover lika bra inatt som han gjorde igår. Hela familjen vaknade nämligen kl 7, inte vanligt här hemma ;-)

Ska ta och mysa ner mig i älsklingens famn nu och se på Upp. Efter det blir det sängen, varva ner efter en mysig dag. Hela familjen var på babysimmet idag. Pappa och Mille i badet och jag och Mille tittade på. Nej nu blev det fel, jag tittade på och Mille somnade ;-) Passade på att filma Melle, kul att ha och titta på i framtiden. Den här tiden är fylld med så mycket skoj att jag skulle vilja filma varje ögonblick. Men dom finaste sparar jag i mitt hjärta!

Kärlek & kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback