En favorit dag!

Måndagar hör nog till en av veckans bästa dagar. Fredagar är också speciella men det är nästan så jag gillar den här dagen mer =)
På måndagar är det babysim som gäller. Jag älskar verkligen att åka iväg med en mycket förväntansfull Melle. Han vet nog att vi ska iväg och bada.
Hela dagen pratar vi om att vi i eftermiddag ska åka iväg och simma. Och så har vi även gjort idag. Det sista jag sa till Melle innan ha somnade efter lunch var att när han vaknar ska vi åka och bada =) Till svar fick jag ett skratt följt av ett "Mmmm".
Tidigare så har både jag och älsklingen badat med Melle. Men nu blir det bara jag som får göra det. Älsklingen har fått mer att göra på jobbet. Men jag ser det som en vinst...mer bad med älsklingsungen för min del ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback