Fredagen är här!

Godmorgon!

Vilken härlig morgon det är, helgen är här. Ser ut att få lika skönt väder idag som vi hade igår. Och det glädjer mig, var mer vår än höst i luften igår. Den gav så mycket energi och tror ingen utav mig och grabbarna ville gå in igår eftermiddag.

Idag är det nagelfix på schemat. Ska snart åka och lämna grabbarna hos mina föräldrar och sedan blir det nog en lunch därhemma.
I eftermiddag blir det som vanligt familjemys med inköp till grabbarna och tvätt av bilen. Kankse inte dom roligaste sakerna men vi får alla umgås och det är det viktigaste.
Till kvällen blir det god mat och några glas vin tror jag. Det är gammalt fredagsmys från innan man hade barn ;-) Men nu har vi våra älsklingar och dom skulle jag ALDRIG vilja ha ogjorda!

Dags att packa skötväska, borsta tänderna och snygga till mig sen far vi iväg.
Hörs under dagen!

KRAM KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback