Hemska natt

Usch vilken natt vi har haft här hemma. Gissa om jag är glad att det blev tidig sänggång, vilket ledde till att jag somnade rekordtidigt igår. Strax innan 21.30 vet jag att jag slumrade till, skönt med tanke på vad som väntade.
Melle sov riktigt illa inatt, drömmde och vaknade några gånger innan han valde att vara klarvaken mitt i natten. Han skulle ABSOLUT inte sova, varken i sin säng, i vår säng eller i pappas famn ute på soffan. Nej han skulle leka och prata. Men någon gång runt 03 tror jag han gav upp och la sig ner i sin säng och somnade.
Fick nog sova någon timme innan Mille vaknade till, gav honom nappen och han somnade om. Han valde sedan att ha mat strax efter 5.30 och inte somna om. Tack kära barn för att vi fått sova bra ca 3 timmar inatt.
Men vad gör det nu när dom är på sina bästa humör och sådär UNDERBART härliga. Det är just det här som gör att man orkar att vara vaken och möta en ny dag =D


Underbara ungar, älskar er så!

Ska nu ta mig en kopp kaffe. Det hälper hjärnan att vakna till liv.
Äntligen fredag min vänner!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback