Hjärtans stunder

Är hemma efter en superhärlig dag. Började med att vi tog en skön promenad in till stan. Var ju en sådan härlig höstdag ute så det var uppfriskande och gav massor med energi.
Väl på stan mötte vi upp Sofie och Agnes. Vi tog en fika ihop och barnen hade riktigt roligt. Dom delade på en brownie och gosade med varandra =)
Sen blev det lite shopping, delvis födelsedagspresent men även en gratis body till Mille. Bra med tanke på att han behöver några fler långärmade. Men jag tror vi ska klara oss en tag nu ;-)
Passade även på att fynda MaMprodukter till halva priset på apoteket. Behövde nya tuttar till Milles flaskor men köpte även nya nappar & napphållare till Melle. En träningsmugg till Mille slank också ner. Gäller att passa på när det är billigt!

När vi sa hejdå till Sofie, Agnes och Lööke så tog jag & grabbarna och styrde kosan hem till mina föräldrar på en eftermiddagsfika. Melle fick även leka av sig med morfar vilket han älskar att göra.
Alltid lika härligt att träffa familj och vänner. Det ger glädje och jag hoppas vi ger lika mycket glädje tillbaka!? Jag försöker i allafall att ge det =)
____________________________________________________

Christian är och hjälper sin pappa ikväll men han ska komma hem lagom till hockeyn börjar. Då ska vi mysa med varma mackor. Tänk att något så enkelt kan vara så gott =)

Puss & kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback