Inställt

God morgon fredag! Då var det helg igen, veckorna springer förbi. Alltid lika mysigt med helg, då är det familjen som gäller!

Idag skulle vi varit på BVC med Mille men dom ringde på morgon och sköt upp det. Ingen fara för min del, hade bokat in att mysa med Sofie innan. Och även om BVC avbokat på kommer inte jag att göra det ;-)
Senare sen i eftermiddag kommer gräset. Det betyder att innan dagens slut kommer vi att ha en tomt. Ja kanske inte en helt klar men på god väg. Blir en riktig grannfest, vi är nämligen 3 stycken som får gräs idag. Och alla ska hjälpa till, roligt =D

Fast nu blir det frukost och sen fixa till barnen innan vi far iväg. Är lite prirrig i magen, precis som när man var liten. Men det är verkligen alltför länge sen jag träffade min snutta ;-)

Äntligen fredag mina vänner =D


Kommentarer
sofie säger:

tack snälla underbara vännen att du kom hit idag. du behövs i mitt liv. så enkelt är det. puss

2010-09-10 | 13:04:54
Lisa säger:

Tack själv gumman, alltid lika roligt att träffas. Du behövs minst lika mycket i mitt. Kramar

2010-09-10 | 15:48:53
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback