Murrigt med ett stänk glitter

Vilken skön förmiddag vi har här hemma. Precis intagit lunch och nu sover Melle medans Buddah röjer i babygymmet.
Vi har tagit dagen i ett väldigt lungt tempo. På morgonen fixade vi med alla räkningar, ni vet städat ur och satt in...lite organisation =)

Fixade mina naglar igår som ni vet ;-) Tog en prövad favorit men gjorde den i lite ny tappning. Kan inte ha exakt likadant.
Förra hösten gjorde jag tippar i samma färg men istället för guldglitter så blev det brunt glitter denna gång. Allt för att pigga upp det hela. Och som vanligt blev jag helnöjd. Emma är verkligen bäst och det är med sorg som jag bara har 2 tider kvar hos henne innan hon går hem för att ha barn =( Vem som ska fixa dom sen vet jag inte. Men jag vet att hon har en lösning!


Färgen passar perfekt till min garderob som nu mest består av lite mörkare färger.
__________________________________________________________________

Måste ta tag i dagen nu. Går fortfarande runt i myskläder ;-) Om ett tag ska jag lämna älsklingen, dags för poker igen. Jag ska då ta en sväng ner till Ikano, vet att det är lika med dödsstraff men jag har ett ärende där. Efter det blir det nog en fika hemma hos min kära mor. Det uppskattar både jag och barnen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback