Nattning pågår

God kväll!

Nu ska snart Melle få lite välling och sova. Måndagar är tidiga kvällar för honom, oftast i allafall ;-) Man märker tydligt att han har varit och badat för han är helt färdig när vi kommer hem och har ätit kvällsmat.
Idag är han lite extra trött = extra gnällig. Han har sovit 20 min på hela dagen och det är lite för lite när han ska bada i 30 min. Men som tur är märks det så här på kvällskvisten och inte tidigare.

När Melle lagt sig i sängen blir det hockey och mys i soffan. Buddah kommer att hålla oss sällskap för han har sovit som aldrig förr idag. Är van att han sover några korta pass men idag har han tagit igen flera veckor tror jag!? Ska inte klaga, han behöver sova en del....han är faktiskt bebis.
Dags att ge Melle sin välling och sedan pussa honom godnatt. Idag har han verkligen imponerat på mig, vilken duktig kille jag har =D

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback