ONSDAG


So ture.
Jag är gammal nog att veta att lyckan inte finns i antalet vänner utan i att ha några få som VERKLIGEN bryr sig.

Det jag ibland kan känna besvikelse över att människor i min närhet som en gång varit solstrålar, nu blivit mörka orosmoln. Deras sällskap ger mig inget mer än bad feelings.
Dom som ska göra att man känner sig välkommen, ger värme och omtänksamhet har "vänt sig ryggen" åt.
MEN som tur är finns det en person som tagit på sig den rollen. Hon är inte "min riktiga" men hon bryr sig, ger värme, kärlek, omtänksamhet och har öppnat upp sitt hem till vår familj. Jag är otroligt lycklig och tacksam över att få ha henne i min närhet!
________________________________________________________

Gäsp, denna natt gav inte lika mycket sömn som igår. Mille ville äta vid 02 och sedan vakna och inte somna om vid 5.30. Var inte riktigt redo att gå upp vid den tiden. Men vad har man för val =)
Vi har några ärenden på stan idag, så vi tar nog en promenad in. Skönt att röra på sig så man kommer igång när tröttheten lurar bakom ögonen.

Dags att sätta på kaffet och ta mig en stor kopp så jag kommer igång. En dusch också så ska jag nog vara människa igen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback