Riktig höst i luften

Det är verkligen så där krispigt i luften idag. Hade varit en skön dag om det inte varit för den där förbannade blåsten. Här ute på "landet" går det knappt att vara ute utan att blåsa bort. Men om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag är ensam ;-)
Nu på eftermiddagen gick jag och grabbarna ut en liten sväng. Till affären närmare bestämt. Mille fick sova i vagnen och Melle fick gå. Det gjorde han mer än gärna =D
Är inte så lång till affären men eftersom Melle stannar och tittar och inspekterar allt han ser, tog det över 1 timme innan vi kom hem. Då la vi på ett brev och handlade några småsaker. Nej nu ljög jag, vi stannade och hälsade på några grannar. Jag gav dom ett provpaket med blöjor. Man blir populär om man ger blöjor till småbarnsföräldrar ;-)

Nu blir det att fixa med middagen och sedan ska vi invänta pappa som kommer hem från J. Ikväll är det jag som laddar för jobb imorgon. Gud så skoj det ska bli.
Tvättade mina arbetskläder idag. Nya fina och lite mer "kvinnliga" kläder har dom fått under tiden jag varit borta. Det tackar jag för, en piketröja i herr S är inte så feminint.

Puss puss!


Kommentarer
sofie säger:

ville bara säga att jag saknar dig något frukatnsvärt mycket. försökte ringa dig igår men mobilen var av och ingen hemma. vart lite lessen i ögat då. hoppas det går bra för dig på jobbet imorgon. själv jobbar jag med imorgon! kan vi ses på torsdag eller fredag tror du? hoppas. puss min älskade vän

2010-09-28 | 22:08:36
Angelica säger:

LYCKA TILL på jobbet idag! KRAMAR

2010-09-29 | 12:10:11
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback