Tack & god kväll!

Blir tidig kväll i sängen. Mitt huvud värker efter en dag med en Melle som inte velat sova. Idag slog han till med 10 min sömn och det gjorde honom lite gnällig under eftermiddagen. Men han ville verkligen inte sova och jag kan inte tvinga honom.
När Christian kom hem fick han ta barnen så åkte jag och handlade mat. Och på Maxi var jag verkligen inte ensam. Majoriteten idioter rent ut sagt. Blev trampad på foten av en storvuxen kvinna som bufflade sig fram. Fick psykbrytet och skällde ut henne. Kom hem och kände mig mer avslappnad. Stackars människan fick ta att jag är en småbarns mamma vars ena barn inte vill sova fast han är trött. Sorry!

Ska nu ta och slappna av lite i sängen innan jag ska sova. Försöker att somna skapligt så jag orkar med ifall barnen sover oroligt. Lika bra att vara förberedd ;-)
Nu tar jag och samlar kraft och energi och vaknar på bästa humör imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback