Tack mammas gullunge



Har hela morgonen letat efter mitt VISAkort men det är borta! Jag vet att det ligger någonstans här hemma men vart vet jag inte riktigt. Och Melle är inte så sugen på att berätta vart han har lagt det =)
Tidigare i veckan lekte han med min plånbok, kanske inte så bra men tidigare har han aldrig lagt bort något. Men jag får skylla mig själv, lite för godtrogen mot honom ;-)
Blev i allafall och ringa och spärra kortet. Pratade med en trevlig herre som är född i Tyskland eller har tysk påbrå men han sa att jag skulle mitbringen IDhandling. Lät lite gulligt, hihi! Så vi får bege oss till banken och beställa ett nytt idag.
Min plan var att åka ner innan lunch men båda barnen somnade och sover fortfarande. Brukar inte hända så jag låter dom få sova vidare. Blir att ta stan efter lunch istället.

Innan blir att sätta mig och skriva en inköpslista till handlingen. Det är helg och då måste vi ha lite extra gott hemma ;-) Men även att handla nästa veckas matsedel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback