Vardagslyx för MIG

Barnen sover här hemma. Djupa andetag hörs i hela huset, ljuv musik för mina öron =)
Passade på att ta en lång varm dusch nyss. Brukar duscha på morgonen men idag valde jag att vänta till efter lunchen. Då somnar nämligen barnen...oftast i allafall ;-)
Så jag fick i lugn och ro stå i en varm dusch, utan att oroa mig för att något ska hända under tiden. Brukar sätta Melle i sin säng eller sackosäck om han är vaken. Men det blir inte att man står extra länge, utan man tvålar snabbt in sig och hoppar ut.
För mig är det lyx att få duscha utan att behöva känna någon stress. I badrummet vill jag inte ha barnen obevakade. Är lätt att dom halkar och slår sig eller slänger ner allt i toaletten.

Nu vaknade Mille till brevid mig. Ska passa på att mysa med honom innan storebror vaknar och det blir full rulle här hemma igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback