April

Alla har rätt att känna sig perfekta, även om det sticker i andras ögon!

Välkommen aprilmånad. Äntligen är första riktiga vårmånaden här. Dagen skulle enligt vädret bjudit på strålande sol och ca 14 grader. Men när jag tittar ut ser jag regn och betydligt mycket kyligare tempraturer. Men jag håller tummarna för att det blir finare till eftermiddagen.

Ska nu börja den här förmiddagen med en kopp kaffe. Börjar inte jobba förän 12.15 idag, en skön tid. Hinner med att hämta Melle på dagis och gosa lite innan jag ska åka. För mig är det riktigt lyxigt och det ger mer energi än någon kopp kaffe!

Känslan jag har i magen är att den här dagen kommer bli så himla bra. Vet inte varför, bara känner så. Kanske för att jag glider på någon slags härlig våg just nu. Mycket både på jobbet och i mitt privata liv känns det perfekt. Många bitar har fallit på plats och magkänslan säger att det är mer än rätt. Ett bättre sätt går inte att starta helgen på =D

Dags för kaffe och skulle jag inte jobba hade jag tagit ett glas bubbel också. Nej men ikväll kanske jag tar mig ett, bara för att jag kan =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback