Beanbags

Dom nya beanbagsen fick högsta betyg av grabbarna!

Mille fick testa först, han var ju själv när vi kom hem efter den lilla shoppingtrippen =) Han satt och skrattade och tyckte dom var riktigt roliga. Kul att krypa runt i den och sen satt man rätt bekvämt i dom också!
När Melle kom hem från dagis så är han som vanligt ganska trött. Så när jag åkt till jobbet fick jag ett mms där två grabbar satt och tittade på bilar medans pappa lagade lunch =D




Mille gav nya säcken högsta betyg!

Här en mycket god middag avnjutits, vitlöksgratinerad hummer och sedan pasta med kräftstjärtssås. Fy f*n så gott och lite lyxigt en helt vanlig torsdag. Men jag tyckte jag var värd det efter en riktigt rolig och intensiv dag på jobbet. Massor med folk och massor att göra, I like! När jag gick hem från jobbet var det ett mindre kaos. Ska bli kul att stänga imorgon, kommer vara minst lika mycket att göra då.

Köpte lite massageolja idag, så ikväll blir det en skön massage. Efter sådana här dagar på jobbet behövs det. och tänk vilken tur jag har som har en man som vet hur man ska göra. Ingen fjantmassage här inte. Ryggen och nacken behöver sig en genomkörare. Får se hur jag mår imorgon, kanske är helt maskig ;-)

Ha en trevlig kväl bloggisar. Imorgon är det helg igen =D
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback