Dagens ord: Pitta

Vad härligt det är med barn, så naturliga. Ikväll svullade vi pizza, eller som Alfons sa Pitta =) Det går ju inget annat än att älska dom små liven.
Sen kan det hela göra det ännu roligare för att det är lite den nivån vi håller när vi träffas. Inget är seriöst och jag kan inte låta bli att nästan kissa på mig ibland. Men det är just därför som vi har så kul ihop. Vi kan vara barnsliga utan att någon höjer på ögonbrynen!

Tack fina vänner för den här trevliga eftermiddagen och kvällen! Men nästa gång blir det barnvakt och mat + god dricka på stan. Gärna när tempen dragit iväg några grader till ;-)

Ska bli kul och se hur barnen kommer att sova inatt. Melle sover alltid bra, oftast hela nätterna utan att vakna. Buddha kan vakna och oftast räcker det med att ge honom nappen.
Idag busade barnen på rejält och ett tag var nog varje leksak ute på vift. Men innan maten plockade vi upp, vill inte halka och slå mig i matkoman ;-) Dom hade skoj och det är det som är viktigast.
Blev en sen kväll och jag hoppas det leder till lite sovmorgon. Eftersom jag börjar sent skulle inte det skada. Får se om det blir några planer innan jobbet??!! Man vet aldrig...

Jag ska snart ta och krypa ner under täcket. Den här dagen har försvunnit i ett ögonblick. Laddar nu får två arbetsdagar innan jag är ledig igen. Då är det kalas som väntar =)

Ha en  mysig kväll.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback