Efter en sväng på stan

Idag fyller grabbarnas kusin Emma år. Grattis lilla stumpan =) Så på eftermiddagen hämtade vi bilen och sen for jag och grabbarna till stan. Vi var på jakt efter födelsedagspresent till söndagens kalas. Och vi hade allt lite smått och gott men inget jag kommer säga här. Kan ju inte avslöja i förväg vad hon ska få ;-)
Hittade även den mycket ombloggade lunchkassen. Har sett kunder på jobbet som haft den men även läst om den på nätet. Eftersom jag kan varje liten färdigrätt på jobbet så är matlåda något som jag mer än gärna har med mig. Och nu slipper jag leta småpåsar hemma att ta min låda i =)
Var även så nära på att komma hem med en snygg vit korg att ha på toaletten. Men i sista stund ställde jag tillbaka den. Av någon anledning ville jag prata med Christian om det. Fråga mig inte varför, när det kommer till inredning är det väldigt sällan jag rådfrågar om inköpen ;-) Men nu har jag fått godkännande, så den lär inhandlas inom en snar framtid.
Det som istället slank ner efter lite presentshopping var ett gäng med nya örhängen och ett halsband. Örhängena är framförallt till jobbet. Är inte alltför glad i att ha stora örhängen när jag jobbar. Små söta i olika färger är mer min grej.




Här hemma ser vi på hockeyn och myser lite extra. Imorgon är det jobb och föräldramöte på dagis. Men det blir att ta barnen för min del, ingen barnvakt. Gör inte så mycket, räcker med att en av oss går.
Ska bli intressant att jobba imorgon eftersom ombyggnationen pågår. Den började idag, så jag har ingen aning om hur det ser ut just nu. Ska bli skönt när det är klart, då tar vi nya friska tag =)

Ha en mysig kväll!
KRAMAR.


Kommentarer
sofie säger:

hihi. nu har vi likadana lunchpåsar med =) min kära mor har en med! pussis

2011-04-06 | 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback