En rosa klassiker

Jag smet iväg igår förmiddag och fixade till mina naglar. Hög tid, var nära att händerna hade fått stanna i fickorna annars =)
Nu har jag hittat en tjej som gör vackra naglar. Resultatet är som förr tiden, perfekt med andra ord! Bra service, trevligt och intimt. Gillar när man som kund känner sig som hemma, man är riktigt välkommen...vem man än är! Hit kommer jag att fortsätta att gå, så länge det funkar. Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda...??!!
Hade bestämt mig för fransk med en twist. Och för mig blir det då färgade tippar. Jag kan inte komma ifrån hur mycket jag älskar det. Ser verkligen cleant ut samtidigt som det blir lite tufft.


Har tidigare haft ett liknande rosa glitter. Det här var dock mer lila i, bilden gör sig dock inte rättvis i det här ljuset.

Nu när jag hittat någon bra att gå till längtar jag redan till nästa besök. Konstigt men jag tycker resultatet blev så bra.


Kommentarer
Anonym säger:

vart går du? jag vill oxå göra naglar!!

2011-04-03 | 20:14:09
Lisa säger:

Jag går till en tjej som är egen företagare, så hon jobbar halvtid i sitt eget hem.

Om du skickar ett mail så kan jag ge dig hennes nummer =)

2011-04-04 | 19:22:41
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback