Försmak av sommaren

Sill och potatis, himmel vad gott det är! Nu är det bara färskpotatisen som måste komma. DÅ är rätten komplett =)
Har hela dagen idag gått och längtat efter att få komma hem och äta. Ni vet när man känner att hela magen hungrar ihjäl sig. Precis så har jag haft det =)

Var inte särskillt roligt att jobba heller pga vädret. Vilken dag vi har haft! Tog lite extra tid på mig när jag gjorde avskrivningarna. Njöt lite av solens varma strålar men det ger mersmak. Vilken tur att det ska bli lika härligt väder imorgon med. Då bröjar jag inte förän på eftermiddagen. Visst att vi har lite att göra men det ska inte hindra mig från att vara ute!



Den här killen var på sitt bästa humör idag när jag kom hem. Han sprang runt och skrattade och stojade. Tills han stupade i sängen!
Idag har han fått lite egentid med mormor och morfar. Det var en hit, glass på stan med morfar. Och inte nog med det, dom stannade tom och tittade på bussarna =) Sen kom lillebror och pappa från simmet, då blev det livat.

Kanske inte det roligaste inlägget men jag är lite trött. Ska snart krypa ner i sängen och gosa med min älskade. Honom har jag också saknat som en tok idag!


Kommentarer
sofie säger:

skönt att krypa ner. själv har jag precis lagat ett par matlådor till mannen min. som fortfarande är i garaget och skruvar.. hoppas bilen inte är helt sönderplockad i molekyler!! blir för mig att krypa ner nu med och sussa. dock ensam.. buuhuu! puss

2011-04-17 | 23:03:41
i min lilla lilla värld säger:

hahaha Jag tror jag håller på att få cravings efter sill. Får minsann ta o köpa det på ikea idag =)

2011-04-18 | 07:30:23
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback