Glad påsk!


Påskens färger, lila och gul. Igår följde TRE buketter med tulpaner hem, en vit också. Vi sålde buketter för 24.90, billigt!
Den här pryder köksbordet och sprider påskkänsla.


Då tycker jag verkligen att påsken är igång. Känns som det är på skärtorsdagen det börjar. Kanske har fel, är det hela veckan man ser som påsk??
Nu har jag bara en halvdag kvar innan jag får ta två dagars ledighet. Ska bli skönt efter den här veckan. Den här dagen har varit intensiv, på flera sätt. Vi väntade viktigt besök men även trycket från kunderna gjorde oss extra taggade. Älskar att jobba när det ser ut som det gjorde i butiken idag men även för att det är en av dom mest omsättande dagarna på hela året.
Nu är det bara 8-14 imorgon kvar, sen ska jag hämta barnen hos mormor och morfar. Mannen ska iväg och spela turnering. Så kvällen spenderar jag ihop med mina små, mys =)

Ska nu få i mig lite mat. Sen ska jag prova min klänning som kommit från H&M. Måste ju se om den passar?! Ni får se senare om den gör det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback