Guns & roses/Aerosmith

Ska man börja jobba sjukligt tidigt på sin lediga dag, då behöver man snabbt vakna till liv. När jag åkte till jobbet strax efter 5.30 var det inte läge för att dra igång någon kaffebryggare. Resten av min fina familj låg och sov så sött. Var bara att smyga ut och åka till jobbet.
I bilen blev jag på riktigt bra humör när Bandit valde att spela både Knocking on heavens door och Janie`s got a gun. Två av dom absolut bästa rockbanden. Aerosmith ligger mig extra varmt om hjärtat. I vilket fall vaknade jag till och för att citera min man...blev laddad till tänderna ;-)
Blev en kopp kaffe på jobbet med mina fina kollegor innan vi började dra pall för glatta livet. Var allt från hundfoder till mineralvatten. Så nu blir det en dusch kan jag lova ;-)

Ikväll får vi främmande, mys =) Äntligen blir det en date allihopa, det gillar vi. Lite god mat, prat och lek för barnen! Men innan dess ska vi till IKEA och blomsterbutiken. Nya blommor till framsidan måste fixas.
Se nu till att inte blåsa bort i det som kan liknas höststormar.

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback