Hej i lunchen



Här sitter jag i solen och njuter med en kaffe efter maten. Barnen är som vanligt ganska trötta och ligger nu och sover. Då passar jag och min kära på att tassa ut på altanen =)
Ärligt så kunde jag nog bosätta mig här ute. Har både skugga och sol, så jag kan välja var jag vill befinna mig. Kanske köpa ett tält..??!! Tål att funderas på ;-)

Vilken mysig fikastund jag hade hos min fina. Hon och Agnes är verkligen fina tjejer. Alltid massor med skratt och kramar från lilltösen. Tänk att du redan är så stor...2 år om ca 2 månader.
Presenten blev uppskattad, hade inte räknat med något annat heller =D En fin kruka med en fin vårblomma i. Passar in perfekt hemma hos Fam Lööke!

Ska nu återgå till min kopp och min man. Vi planerar lite, både hem, tomt och kärlek ♥
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback