Idag är det ingen vanlig dag...

HURRA HURRA HURRA för Sofie som fyller år idag!
Min fina vän är som ett dyrt vin, hon blir bara bättre, finare och godare för varje år =D
Jag önskar dig en härlig dag med massor av uppvaktning, paket och gott att äta. Du är värd hela världen, vännen min.

Hade jag inte jobbat idag jag självklart åkt och firat Sofie. Tyvärr jobbar jag 12-20.15 så någon date blir det inte idag. Men det kommer vi hinna med och då ska vi fira.

Melle är nu på dagis och Mille ligger och sover. Är skönt att veta att han alltid somnar någon gång runt 08-08.30. Sedan sover han i ca 2 timmar, ibland mer. Tidigare var han mer svårsövd och låg ofta och var ledsen innan han somnade. Men nu brukar han busa runt lite i sängen innan han somnar. Inga tårar längre, det är skönt. Ingen gillar ju att höra sitt barn gråta.

Nu tar jag mig en kopp kaffe och sen en skön dusch. eftersom jag börjar sent idag ska jag hämta hem Melle från dagis, det är dagens ögonblick =)
Ha en skön dag fina vänner.


Kommentarer
sofie säger:

tack gumman! vad fint skrivet. nu vart jag glad =) hoppas vi hinner ses ihelgen. puss

2011-04-15 | 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback