Its a keeper!

Klänningen får stanna kvar här hemma. Längtar ännu mer till sommar och varma tempraturer. Goda vänner och något gott att äta och dricka. Den här klänningen kommer användas flitigt i sommar =)





Bilder från en småstökigt småbarnshem ;-) Här hemma får barnen ta plats. Dom bor här lika mycket som vi. Sen kan jag ärligt säga att jag ibland tröttnar på att ha leksaksbilar utspridda i hela hemmet. Men vad gör det om hundra år ;-)

Hoppas ni har en skön långfredag!? Jag ska nu ta mig något gott att dricka, mannen klev precis innanför dörren. Ikväll kommer det kännas extra skönt att krypa ner i sängen. Kroppen skriker efter en dags vila och sen att jag är ledig två är bara en bonus!


Kommentarer
sofie säger:

vad fin du är!! själv har jag en dålig dag.. men men så kan det vara! puss fina vännen

2011-04-23 | 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback