Jag kokar....

Hörde på Nyhetsmorgon nyss. För några sekunder frös jag till is innan jag började koka. Jag undrar ärligt hur vissa människor i detta land tänker??!!
Barn som rånar barn, ja det är nog bara att inse att det ser ut så nu. Men att råna en liten kille på 100 kr och hans majblommor är f*n svagt.
Jag hoppas ärligt att oturen hinner ifatt dessa idioter. Men det brukar komma otur för dom som beter sig på detta sätt! Svaga, fega människor finns det allt för många av - överallt. Och vi kan nog alla hålla med om att vi avskyr dom som pesten!?

Vill ni läsa om det klicka på den här länken!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan en dusch. Efter det far jag hem till Sofie och firar henne. Det gör mig på gott humör!!

Ha en superfin dag! Och KÖP en, två eller alla majblommor ni kan se idag. Det ska jag lätt göra!
KRAMAR.


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Var är världen på väg??

2011-04-19 | 09:49:31
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback