My name is John

God kväll!
Äntligen är den här veckan över, som jag längtat efter två dagars ledighet. Nu ska vi bara njuta =)

Idag fick vi nya arbetströjor på jobbet. Kan inte säga att jag blev överförtjust i dom. Tidigare piketröjor var i dam och herrmodell men den nya är unisex. Tack det märktes, lite pösig blev den på mig. Men jag gillar inte heller när det sitter tajt, lite mer figurnära hade inte skadat. Men det är bara under en begränsad tid.


Nu ska vi se ut som John, killen i reklamfilmen. Ja han har faktiskt ett namn =D

En t-shirt med en ett sådant här tryck känns väldigt tråkigt. och på ryggen står det självklart saker ur det nya temat. Nej jag saknar våra gamla piketröjor. Känner det ännu mer när jag tittar på bilden. Det går ju kanppt att se att det är en fluga på trycket. Miss där!

Snart ska jag krypa ner i sängen, längtar lite. Är så skönt och nästan första gången på hela dagen som jag verkligen slappnar av.
Massagen igår kväll var helt underbar. Fick bort några knutor och nu känns det som jag har en helt ny rygg. Min man vet precis hur man ska göra ;-)

Nej nu ska jag ta kväll. Imorgon är det Valborg och då är det familjemys för hela slanten =D
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback