Nu tar jag kväll



Hittade en ny inspirerande vårtidning när jag hämtade ut ett paket efter jobbet. Hämtade min fina tunika från Rut mfl. Den kommer bli så söt på men än får den vänta på lite varmare väder.
I brevlådan hade nya nummret av Allt i hemmet kommit. Blev glatt överraskad när jag trodde att jag inte skulle få den mer?! Men det kanske är några nummer betalda som jag inte räknat med?! Jag klagar inte en kväll som denna!
Barnen var helt hysteriska och jag kan säga att det var mycket skönt att få dom i säng. Mitt huvud klarar inte av mer oljud, ja det är där skrik hamnar. Inget har passat och dom har bara ramlat oh gått in i saker. Då är det bättre att dom får ligga i sängen och ta det lugnt innan dom somnar.
Anser inte att jag är en dålig förälder som kan tycka att det ibland är kämpigt. Att ha barn är inte en dans på rosor. Att vara tre olika individer med ett hett temprament är inte alltid så lyckat. Men JAG anser att det är så när man har barn. Man måste vara lite sura på varandra för att sedan uppskatta varandra ännu mer.
Jag skiter ärligt i vad som står i lörobäcker. Dom kan inte vara en bättre förälder för mina barn än vad jag är! Så som mamma/pappa, var säker i dig själv, DU gör rätt!! Vi är dom bästa föräldrarna för våra barn!! Bara min filosofi =)

Har hällt upp ett stort glas vatten, behöver mitt huvud. Känner att dom senaste dagarna med huvudvärk ännu inte är ett minne blott. Sakta har den kommit krypande...Men jag mutar bort den med en kaka ;-)
Tackar nu för mig, signar ut nu. Ha en trevlig kväll =)


Kommentarer
LADY UMBRELLA säger:

allt bra? :)

2011-04-06 | 19:41:47
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback